*3122

פיסול אף

הזרקת חומצה היאלורונית לפיסול האף מאפשרת שינויים עדינים באף ללא התערבות ניתוחית

תל אביב | ירושלים | באר שבע | חיפה

מהו פיסול אף ללא ניתוח?

פיסול אף הוא הליך אסתטי המאפשר למטופלים לעצב מחדש ולשפר את מראה האף שלהם ללא צורך בניתוח. הטיפול מספק מענה יעיל לבעיות אסתטיות רבות: ניתן לתקן חוסר סימטריה, לטשטש או להסוות עצם בולטת, למלא שקעים, להרים את קצה האף, לעדן אף נשרי ועוד. לעיתים, ניתן להיעזר בפיסול אף גם לאחר ניתוח פלסטי.

למידע נוסף
לפני
אחרי

מהן היתרונות של פיסול אף ללא ניתוח?

  1. טיפול בטוח ויעיל אחד היתרונות המרכזיים של פיסול אף ללא ניתוח הוא שהטיפול פחות פולשני מניתוח ניתוח אף מסורתי. בניגוד לניתוח, הכולל ביצוע חתכים באף, פיסול אף לא ניתוחי מתבצע באמצעות זריקות. כלומר, אין צורך בחתכים או בהתערבות כירורגית. היות שההליך מבוצע באמצעות חומצות היאלורוניות, ההליך הפיך במקרה של חוסר שביעות רצון.
  2. תוצאות מיידיות ללא תקופת החלמה – שלא כמו ניתוח אף, הדורש תקופת החלמה ועשוי לקחת מספר חודשים עד שהתוצאות הסופיות נראות לעין, פיסול אף ללא ניתוח מאפשר לא.נשים לראות את תוצאות ההליך באופן מיידי. זה הופך אותו לאופציה טובה למי שרוצה לבצע שינויים עדינים בצורת האף ללא צורך בתקופת החלמה ממושכת.
  3. משתלם פיסול אף לא ניתוחי הוא אפשרות משתלמת בהשוואה לחלופה הכירורגית. כיוון שההליך פחות פולשני ואינו דורש התערבות כירורגית, הוא בדרך כלל זול יותר מניתוח מסורתי. זה הופך אותו לאופציה טובה עבור מי שרוצה לבצע שינויים פשוטים במראה האף, אבל אולי לא יעמדו בעלות הניתוח.
למידע נוסף

איך מפסלים אף?

באסתטיקה ד"ר לוינגר אנו מציעים פיסול אף בהזרקת חומצה היאלורונית לקבלת מראה אסתטי וסימטרי. חומצה היאלורונית היא מולקולה גדולה של רב-סוכר, הנוצרת באופן טבעי בגוף. במצב טבעי היא מסייעת בהחלמת פצעים, ספיחת והוספת לחות ונפח לעור. 

מאחר שחומר זה קיים באופן טבעי בגופנו, הגוף אינו מפתח דחייה לחומצה ההיאלורונית המוזרקת אך החומר יתפרק באופן טבעי בגוף ולכן, השפעתו תדעך במשך הזמן. 

בזכות תכונתה של החומצה ההיאלורונית לספוח מים, ניתן לשרטט מחדש בעזרתה את האף, כחומר גלם ביד היוצר ולפסל את האף.

החומצה ההיאלורונית מוזרקת לאורך החלק המרכזי העליון של האף לאחר מריחת של קרם אלחוש מקומי, בהתאם לצורך ובהתאם לדרישת המטופלת או המטופל. יתרונה הוא ביכולת דיוק טובה, במרקמה העדין ובמיעוט תופעות לוואי יחסיות. 

פיסול אף מספק מענה יעיל לבעיות אסתטיות רבות: ניתן לתקן א-סימטריה, להסוות בליטות או עצמות בולטות, למלא שקעים, להרים את קצה האף, ועוד. כמו כן, ניתן לשקול פיסול אף כשניתוח אף אינו עונה על הציפיות. 

האם טיפול פיסול אף מתאים לי?

לקבלת פרטים נוספים ותיאום ייעוץ

טופס אסתטיקה

מפרגנים ברשת

שריי שמאמי, בת 29

הייתי בסניף חיפה, חייבת לציין שהשירות הוא מעל ומעבר.
עשיתי טיפול ע"י ד"ר ישראלי ריטה, הטיפול הכי מקצועי שקיבלתי, וקיבלתי בעבר.
המנהלת מור מקסימה ואדיבה, דאגה לקבל אותי
מעכשיו לעכשיו, עם חיוך גדול ומקצועיות שיא.
ממליצה בחום , אתן לגמרי תצאו מרוצות ויפות

שרית סטריק, בת 47

ממליצה בחום על לוינגר אסתיטקה,
מקצועיות, אכפתיות, אהבת אין קץ

ענבל צ. בת 41

"אני מאוד שמחה שהגעתי לאסתטיקה ד"ר לוינגר. הרופא היה סבלני וקשוב, וקיבלתי טיפול עדין ותוצאה מצוינת שתאמה את כל הציפיות שלי".

עמית כ. בת 31

"קיבלתי שירות מדהים ומקצועי. לאחר שהרגשתי מעט חשש לפני פיסול אף, אני ממש מרוצה מהתוצאות. הרופאה הייתה מאוד יסודית והסבירה אודות התהליך ולמה עליי למפות בכל שלב. הייתה לי קצת נפיחות אחרי שנמשכה רק יום אחד ואחרי זה קיבלתי בדיוק את האף שרציתי בלי ניתוח. תודה רבה לד"ר לוינגר".

ברוניה א. בת 66

"אני מאוד שמחה על הייעוץ האמין שקיבלתי בד"ר לוינגר. יש טיפולים שביקשתי לעשות אך לא המליצו לי לעשותם מפאת גילי המתבגר. תודה רבה לד"ר לוינגר".

אבי ש. בן 43

"בתחום האסתטי נדיר שנותנים מקום לאסתטיקה של הגבר. בד"ר לוינגר קיבלתי רושם אחר לחלוטין. הרופא שטיפל בי סיפר שהוא בעצמו מטופל באסתטיקה רפואית. אני שמח על ההזדמנות להרגיש ולהיראות צעיר יותר".

גלית ד. בת 51

"קיבלתי שירות מצוין בד"ר לוינגר. החל מפקידות הקבלה המקסימות, דרך המנהלת הרפואית ועד הרופא המקסים והאדיב שטיפל בי. כולם היו כל כך הסברתיים. חוץ מזה, הטיפול שקיבלתי היה מצוין, ואני מתכוונת לחזור".

מירית ש. בת 27

"הגעתי לאסתטיקה ד"ר לוינגר כמה חודשים לאחר ניתוח פלסטי באף. לצערי הניתוח גרם לחוסר סימטריה באף, מה שגרם לי לרגשות מאוד קשים. הדימוי העצמי שלי היה ברצפה. כשהרופא ראה אותי הוא מיד עודד אותי והסביר שאפשר לתקן חוסר סימטריה באף באופן פשוט עם חומצה היאלורונית. אחרי הטיפול כבר הרגשתי יותר טוב. היום אני שבוע אחרי ואני נראית מדהים. בדיוק כפי שקיוויתי להיראות לאחר הניתוח".

שאלות ותשובות

  • מהם הטיפולים האפשריים באמצעות חומצה היאלורונית?

    חומצה היאלורונית היא מולקולה גדולה של רב-סוכר, הנוצרת באופן טבעי בגוף. הזרקת חומצה היאלורונית בדרגות סמיכות שונות מתחת לפני העור, משמשת כחומר גלם ביד היוצר. ניתן בעזרתה למלא קמטים, לתקן שקעים וא-סימטריה, לעצב מחדש את צורת האף, הסנטר והלסת, ליצור עצמות לחיים גבוהות יותר, להפוך שפתיים למלאות יותר, לעשות סוג של "מתיחת פנים", להחיות את העור ולהקנות לו מראה זוהר ולח יותר ועוד.

  • מה עליי לציין בפני הרופא לפני פיסול אף?

    יש לדווח לרופא על מצבך הרפואי הכללי, ובפרט על מחלות עור, מחלות קולגן, ומחלות פעילות זיהומיות כמו הרפס. אין לבצע טיפולים בהיריון ובזמן הנקה.

  • האם הטיפול לפיסול אף כואב?

    כאב הוא עניין אישי. הטיפול עלול לגרום לאי נוחות ולכן אנו מקפידים על מריחת חומר מאלחש לפני כל טיפול. 

    לאחר הטיפול תיתכן רגישות באזור הטיפול, ולכן ניתן למרוח בעדינות רבה קרם הרגעה כגון טראומיל או ארניקה עד ארבע פעמים ביום עפ״י הוראות הרופא/ה; להניח קרח על האזורים שהוזרקו, כדי להפחית נפיחות או להקל על אי נוחות; וליטול משכך כאבים במידת הצורך.

  • מהו משך החלמת האף מהטיפול?

    ההחלמה תלויה בסוג הטיפול ומשתנה מאדם לאדם. בכל מקרה, אחרי שבועיים יש להגיע אלינו לביקורת. 

  • למשך כמה זמן נשמרת תוצאת הטיפול באף?

    חשוב לציין כי התוצאה היא זמנית. משך הזמן הוא אישי ותלוי בסוג הטיפול ובנתוניו האישיים של כל מטופל.

  • כיצד עליי לנהוג לאחר פיסול אף?

    יש להקפיד על מספר כללים פשוטים ובסיסיים לאחר הטיפול כדי למנוע תופעות לוואי לא רצויות וכדי להגיע לתוצאה מיטבית:

    • ב-48 השעות הראשונות שלאחר ההזרקה יש להימנע מפעילות ספורטיבית מאומצת, מעיסוי הפנים ומשימוש בספוגית איפור, ויש להקפיד על ניקוי הפנים.
  • מהן תופעות הלוואי בפיסול אף?

    השימוש בחומרים איכותיים מפחית באופן משמעותי את הסיכוי לתופעות לוואי. לגוף קל יותר לקלוט את החומר והסיכוי לסיבוכים קיים, אך נמוך.  כדי להימנע מתופעות לוואי לא רצויות, יש להישמע להנחיות הרופא. באם ישנן תופעות לוואי, הן לרוב זמניות והפיכות, כמו הפעולה של החומר.

    בין תופעות הלוואי של חומצה היאלורונית לשימוש באף: נפיחות קלה באזור המטופל ואדמומיות, שטפי דם וכאב קל. תופעות נדירות יותר הן היווצרות גושים כתגובה דלקתית להזרקה, זיהום מקומי וחסימה של כלי דם. 

    חשוב לציין כי אף שעבר ניתוח קודם או טראומה מצוי בסיכון רב יותר לסיבוכים.

    אם התופעות אינן חולפות אחרי מספר ימים יש לפנות למרפאה לצורך בדיקה, טיפול וייעוץ עם הרופא המטפל.

     

מאמרים ומחקרים בנושא

אנחנו כאן בשבילך

המומחים שלנו

הרופאים שלנו הם בעלי ניסיון רב שנים באסתטיקה רפואית. כולם מבצעים עבודה מדויקת ועדינה תוך רגישות לרצונך ולצרכיך

חדשות

בחרנו עבורך בטכנולוגיות ובמוצרים החדשניים, היעילים, הבטוחים והאיכותיים ביותר

שירות אישי

אנו מבטיחים לך יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר, לצד ליווי ותמיכה ככל שנדרש

דיוק

הפנים שלנו הם האיבר הכי חשוף בגופנו. לכן, כל ינוי חייב להיות מידתי ועדין. מותאם לצרכייך ומתאים לך בדיוק

אסתטיקה

רשת מרפאות אסתטיקה ד"ר לוינגר קמה מתוך מחויבות להנחיל ולהטמיע מצוינות בתחום האסתטיקה בסטנדרט הרפואי הגבוה ביותר, שכל כך מזוהה עם רשת "עיניים" של ד"ר לוינגר. באמצעות שימוש בחומרי הזרקה איכותיים לצד טכנולוגיות מתקדמות ובעזרת צוות רופאים מנוסים, אנחנו כאן כדי לאפשר לך להרגיש ולהיראות טוב.

למידע נוסף
עיניים - סטיקי

*בכפוף לתקנון